CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Saturday, May 7, 2011

pecah tembelang

continue previous story aku..picit aku 
time on the way nak g aport tu kan....
ai...bOley lak akak aku pecah tembelang..
memang dasar xley simpan rahsia tol la..
kalo bOley mangge mulut dy tu..mmg lame dah aku mangge kan...
xpun..simen kan??
uuii..bernas2 idea aku tu..
cube la kaber2 ckit ..bekup2 ckit adik ni kan..
kang jatuh lak hantaran aku..pe kes??
maki hamun tOl aku time tu....
#@$%$^&@%$&#^



My sis: ikmal..nape xsuruh dya ni amek lesen..

ikmal :hehehee..xsuruh kak?penat dah..sy suruh dy pegang stering pun dy dah menjerit..tanak2..<<--dy nak cakap aku menjerit mcm merOyan la kan??

My sis : owh...dy fObia dah tu...

dya :huh??. o,O!!<<--jgn ckp ko nak cite kisah silam aku..

ikmal : yer ke kak?? nape kakk..ape yg wat dya fObia??

My sis : dy bawak terbang kete tu..

Dya : (cilakos...cilakos...cilakos..cilakos..jgn kaaauuu berani citer<<--pure2 

tdo tme ni..kOnOn xdgr)

<--more-->

ikmal : huh??terbang??xpaham..

My sis : yela...dy merentas segale lOngkang..orang cakap tekan brek..tp dgn sekuat hati dy confident tekan minyak ...

ikmal :huh??yer ke 

yang??hahahahaahahhahhahahaahahhahhahhahahhahahahhahahhaha

(ape lagi..tanpa rase bersalah ny dy gelak kan aku.....)~demn~~

dya :(biadap..biadap..biadap).. 

(=.=)!..aku la mafia jalanan..
-----------------------------------------------------------------------------------------
nak taw full story dy??
Al kisah...tOiyib..
maka tersebutla kisah...toiii yibbb..

pd ketika itu mak aku berniat murni utk mengajar anak2 dara ny yg cantik lg menawan utk blajar driving..ehem..ehem...jgn muntah cini..

mak aku mmg tanak bg pakai kete auto dulu..
nak jugak manual kan??susah lar..kan dah susah tu..

bertempatkan jalan2 kat masjid An-Nur..d mana budak2 lelaki yg merasekan diri mereka sgt ensem la kot bermain bOla atas jalan....
sO..jalan tu..adalah jalan utama kami..FOKUS utk blajar..fokus ker??
aku bukan ape..bile ade lelaki reramai cam tu..aku mule la. kan..aii...nebes...nebes ko taw??eecehh...mcm  la ade yg ensem kan.. (=,=)!
mule2 aku n adik aku sOrang sekali kene blajar drive..
utk jalan lurus..-->>OK,LULUS





test kedua=jalan ade belok2..
.penumpang aku pade ketika itu adalah adik aku dan mak aku..mule2..mak aku tanak dOk dlm kete..dy kOnon percaye aku bOley bawak..tapi aku pakse jugak..last2 dy masok gak ngn adik aku..kakak aku lak....mcm refree kat lua...nk tgk dr jaOh la..kejayaan adik dy la kan....hhuuyyoo...

drive.membelok2 mule la pulok...belOk2..aiii..aku mule la kan..tunjuk terer..mcm terer la kan??
bawak kete..hhuuyoooo...uuuyyoooo...poyo...belOk2...aku lepas...tetibe lak..bile da nak jln terus..aku xley nak cOntrOl aku punyer stering...


dialOg 

my mum :dya...luruskan stering tu..
aku : huh??dah la mak..xley..-->>xpaham..adakah tgn aku yg xckup kuat..ataupun stering tu yang kuat sgt melawan tgn aku??
my mum : tekan brek dya..
aku :ok....(mate bukan tgk depan..tapi mate aku tengok kaki..sO sape yg tgk depan??)
sekuat hati aku tekan pedal...rupenye aku TERtekan pedal minyak..tapi string still membelok menuju kearah longkang kejayaan..
my mum : tekan brek!!!
aku :dah mak..(aku tekan lg pedal minyak..tekan lagi..lg kuat..makin laju..huyOoo..uyOoo...)

oohh...tidak!!!!!!!!!!!!!!..kete terbang...lalu merentas lOngkang..

nak taw x ape reaksi mak aku yang kat belakang??


dengan 2 2 belah tangan dah pegang pintu dan tempat pemegang tangan yg kt atas tu..
sambil...
beristrgfar.."astaghfirulallahallazim...astaghfirulallahallazim....
astaghfirulallahallazim...mcm 2 doa aku dengar..tapi kete aku still xragu2 merempuh lOngkang..

dengar lak budak2 men bola ckp "aku xpenah lagi tgk org bawak kete sampai mcm tu sekali...-->>biadap!! T_T.. dy org ngate aku..
aku dgn senyum lebar tgk kakak aku yg kelihatan berasap2..dan muke dy da nampak kemerah2 han..menahan ase marah gembire la kot.....mcm kerbau yg 2gu nak tanduk mangse..sbbb aku bedal kete dy..habes jahanam la kete dy kan??

balik tu..kene bebel ngn kakak aku..dan aku fObia nk dtg ctu..tanak dh..
pastu bpe bulan aku xpijak tempat tu..takut org kenal aku..




ibarat mcm ni la longkang tu..kecik jer kot..ilek ar..yg tu pun nak kecoh kan..



kesiannn....eehh...sekian~

p/s :leek lu...




No comments: