CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 19, 2011

mood hupdate

aku ase cam lame giler da x hupdate blog..
d sebabkan kemalasan yg melampau2..so..d maaf kan la kot..
byk mende aku nak citer..p aku lebey pentingkan tdo sebenarny..boley gtu??
 ehh..korang layan je la..ni pic time aku wat audit kat perlis...
pic bekerja aku ase xperlu sgt..sbb akan menunjukkan kerajinan aku sebagai satff yg berkaliber tinggi....hhhhhhhhhaaiikktuuii!!..

 ni hotel sri malaysia kat perlis..baru lagi ko taw..katil dy pun keras....kalo kO lompat..kOmpom ko melantun2 sampai bumbung bilik tembus...
..tp service jer kurang ckit..sbb staff xramai kot than hOtel ni baru gak menapak....so far..yg lain ok la..


 swimming pool...sungguh keji..sebab aku xsmpat mandi..pe tah lagi nak menjejak kan kuku kaki..xsempat ko taw??aku da siap bawak swimming sut lg...tuii!!...(ade ker swimming sut?)


ni time jenjalan..kije kejap jer..jalan setengah hari..sampai malam.. ni laluan ladang tebu ker ape ntah..
 sangat tenang ko taw..kalo wat photoshOot utk kawen.. santekk siooot....fuhhhhhh...

 sungguh hijau..tenang..x sesibuk KL...

 layan.... 

 ase nak dok cini jer.. 

 aport alOr star...busan dok sini..xde orang..nak cuci mate pun xboley... =,=!..org tua lak ramai..

paling aku xsuke..bile kene tdo satu katil dgn orang lain..nasib bukan bOs aku..sbb aku rsau..aku tendang n lempang dy time tdo.. =,=..sungguh biadap


p/s : next audit..aku tanak g dah..sebab dOk ngn org yg aku xsuke..xsuke..benci ko..!!

No comments: