CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Monday, May 16, 2011

mimpi itu mengarut...

semalam aku tido..mcm2 mimpi..memang ngarut tol la..ker aku memang salu mimpi ngarut pun?? kan??tanak ngaku lak..tapi kan..kan..mimpi aku tu memang tak de logika langsOng..

..mimpi baby..ok fine....bile aku pegnent????kawen??nikah??ker anak angkat??so..mimpi sebegitu
aku bOley time lagi..baby tu sangat comel OK!!..tp sygny..itu bukan anak aku !!..sebab aku belom kawen lagi..

tapi kenape baby yg sekecik itu boley bercakap?? 
dan paling tak boley blah...panggil aku mama??wat??mama??bile mase aku ngandong??biiiilllllllllllllleeeeeeeee?????biiiilllllllllllleeeeee?????????



tapi..yang paling xlOgik sekali..orang kalo ngandOng..akan letak baby dlm tempat yg mcm tilam kelambu baby ker ape ntah name tu..aku xpasti..tapi yang peliknya..aku letak baby tu dalam PETI AIS...

banyak kali aku bukak peti ais..nak tgk baby tu tdo dgn lena..

xpenah2 seumo hdup aku,dgr org letak baby dlm peti ais..lain la kalO umh xde aircOnd..n kO panas  trus nk tdo dlm peti ais kan??
wtf tol la mimpi mcm tu kan?? kesimpulan nya..aku bangun lambat.7.30pg..dan msok Ofs lambat...

biadap..biadap...biiiaaadappp...cinabeng tol mimpi camtu..tgk..lambat dah.. (alasan... =,=!)


p/s :ppsstt..mak aku ckp..kalO mimpi baby mksdy..rejeki..kan??ptt tgn kanan aku gatal..gaji nak naik ker??mimpi ngarut la kan??

No comments: