CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Monday, May 23, 2011

ada apa dengan shOwer gel kOrang??




aku pakse blur kan pic...

 merujuk kepada gambar d atas..aku bukan dengan sengaja nak tipu2 cite..bape harge aku beli shOwer tu..mahupun dengan sape aku beli..or...adakah itu pembelian aku ataupun aku dpt free dr menang mana2 cOntest...bukan motif asal~sungguh x berkaitan sama sekali..~

banyak2 shower..aku cam suke pakai ni?.
kenape?? 
sebab bau dy sgt kuat..
kenape??
dy boley menghasilkan buih yg sangat banyak..
kenape?? 
so..aku boley main buih ketika mandi..kan??.
kenape??
sebab dy d perbuat daripada tumbuhan..
itu adalah kebaikan ape yang kite nampak dengan mata kasar ..
hOw about keburukan lak??ceehh...speaking lOndOn lak kan??tui..~....

keburukan??..sila layan

housmate : waa...shopping ape weh??
aku : juz beli brg2 keperluan jer..eeccceehh..
housemate : (selak punye selak)...eeehh...nape beli **k**??member aku cakap xelok la weh..
aku :huh?? yer ker?nape lak..
hOusemate : kan aku ade ckp aritu..ker aku xckp lg kat ko??
aku : eekk?? ade kot..ke aku lupe?hehhehee..nape weh?
housemate: **k* ni xelok la weh..kalo ko xpcye..cer ko cube ngn air garam..nnt dy mst jd cam lilin..
aku : kenape??
hOusemate : xelok la..aku penah bc satu sumber dulu..tp aku xigt aku jumpe kat ner..ko bayangkan sekarang kite cube dgn air  garam..dy da jd mcm lilin..cer ko fkir..kite punye peluh pun ibarat air garam..so..kalo ko mandi pakai **k*..ibarat peluh kau telah menukarkan shower tersebut kepada lilin..dlm mase yg same..dy boley ttup liang roma kite..ko taw x..yg ni boley bawak kepada kanser??
ag pun member aku penah try ngn air garam..kalo ko xcaya..ko cuba la dulu..
aku :kanker??okey...(xpuas ati)

hasilnya...



<--more-->
 aku boh garam..aku letak air paip ckit...pastu aku gaulkan ckit dengan **k* aku..aku kacau kejap jer..terus bertukar...


 tengOk..cam su un pun ade..mcm agar2 pun ade kan..kalo ko pgg dy..ase dy mmg mcm lilin..ko paham x kalo lilin cmner??kalo ko da gsok tgn ko dgn lilin..pastu try cuci tgn ko..tgn ko mst cam kalis air kan?kan??ker aku slh??


 tengOk..betapa serabut ny..bayangkan lilin ini menutupi liang roma badan korang..


yang ni??dah berketul-ketul..ni mmg hasil yg kami lakukan ke atas **k*..ini bukan la kapas yg sengaja aku carik2..bg berkepal cam tu..kalO x caya..korang cuba la sendiri..cube korang nyer shOwer fOam..ok ker x..


aku cam xpuas ati..terus nak try yg member aku punyer shower foam..baby john son...n satu lagi..dari klinik punye..hasilnya?? memang elOk..xde pun mcm aku punye..so..next time..boley la gune shower fOam baby jOhn sOn..or yg dr klinik..mayb lagi elOk kot..

aku belum jumpe sumber2 yg boley aku jd kan ctoh..tp ni juz based on experiment..aku x la taw sgt bab2 ni kan??..sbb aku bukan dOktOr mahupun pembantu dy..aku cume la pekerja yg taw dtg klinik setiap bulan..untuk mendapatkan MC ..kan??xde insurans tol mulut kau...~
so kalO korang..ade yang lagi taw..ker aku yang salah..boley la tinggalkan kOmen d ruang leggar la kan??

eeh..L** pun aku ade try..dy ade ckit la..tp x seterok **k*

T________________T

p/s : aku baru berniat nak bg **k* kat bf aku..utk dy cuci kete ke..cuci lantai umah ker..siram pokok bunge ke kan?? ker cuci kasut skolah adik aku???
T_________T..nk beli baru ker..nak bedal bg habes dulu??

No comments: