CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 30, 2011

Pameran Buku D-PWTC


bergambar itu HARUS ko taw...nnt org ckp..aku xg pameran pun kan..ni bukti..ngeh2..~alasan
  
semalam aku ngn kengkawan aku g pameran buku...
sangat ramai ok??
sampai mak ayah yang g cari buku anak2 pun..lupe dOnia..
kenape aku ckp mcm tu?? 
sbb aku asek dengar annOuncment jer..
dy orang terlupe kot..yg dy org bawak anak2..ker lupe yg dy org ade anak??ngeh2..
"ade sesiapa yang kehilangan anak..berumur lebey kurang 8 tahun..berambut kerinting..hingus meleleh..berbaju cOklat..seluar hijau terang..berselipar jepun belang kuning merah..sila datang ke cOunter sekarang juga"->>ayat ni aku dengan sewenang2 ny menOkOk tambah~ (=,=)!

<--more-->
tapi kan..kalo aku g ngn bOyfren aku ni ..kOmpom..tangan aku kene ikat dengan tali..takut hilang..sbb aku ni pantang nampak bende yang aku suke ckit..terus blah..xckp ape pun..biadap kan??

sO..kO da nampak mcm mane ramai ny keadaan d ctu kan??..
kalo ko kentut pun xde orang akan tuduh dan pandang slek dr ats sampai bawah kat kau time tu..
sO..sile jgn buang kesempatan yg d beri..
hargailah peluang yg ada..

motif aku g Pameran Buku tu...adalah ingin mencari bakal suami..kan??eehh..salah...hehehhee...~
pantang nampak laki ensem!!..ngeh2..nasib laki tu jer yang ngorat aku..kalO dy xngOrat..mst aku dah ngOrat dulu..kan??-->>mcm cipan perangai..muntah~

sila abaikan..sesunguhny..kata2 ku mmg xde mOtif langsung..kan??

motif aku g ctu nak teman member aku beli kOmik utk adik dy..dy ckp mcm tu la..ntah2 utk dy sendiri kan??saje nak kaber2 lak....
aku lak cume nak cari Tafsir Al-Quran..
yes...Tafsir Al-Quran..
aku pelik..kenape bile aku cakap aku nak beli Tafsir Al-Quran..Orang akan tye kat aku..
"ait..dah ade plan ker??nak buat hantaran ker??"-->>sesungguhnya soklan begini sangat2 buat aku pura2 xpaham.. (=,=)!
ye..ye...aku beli tafsir..utk aku sendiri la..
aku nak kawen..lame ag..5tahun..kan??boyfren aku pun setuju..sambil nges2 dgr jawapan aku....T____T


penat lak nak cite..korang layan jela pic d bawah..Zaascc



minah2 ni sume tunjuk rajin masing2..buku banyak..nak gak kongsi bertiga..xpaham tol~

ta boley blah..kawen blum kau..tapi bace buku baby..pekah??

selagi camera kau blm full mmory..bek amek pic aku banyak2..sampai aku sendiri muntah~
tanak letak pic dekat ngn kartun..kang susah lak nak cari aku celah mane kan??

setelah kepenatan..aku pun dOk jer..xlarat nk layan peminat ramai..ttuuii!! muntah~

penat nk senyum..tanak senyum bOley??

yana.xnmpk ek??.kO nak kanta pembesar ker??

nak mkn ape ni weh??aku xpenah mkn kat cni..xtaw ape yg sedap..

haa..sampai berkerut muke nak oder ape...

uwwaarggh!!..mkn pe??mkn ape ni??2jam da waiter 2gu..pengsan bangun balik da org tunggu

ni jer yg sampai??yg mcm ni jer pun da 60lbey...xpaham~lapar..bedal je la kan??





ni la yang aku beli..8lis..duit gaji kau nampak..bape je kan..seratus lebey..daripada aku membazir beli mende jadah yg xpenting..insaf jap
 nape aku cari ni??cube korang tengOk..dy ade terjemahan ayat satu persatu..dan segala tajwid..dy ade tunjuk sume..dan d warne kan mengikut hukum dan harkat bagai~sgt elok ok..ni la saham akhirat org ckp..walaupun aku xreti sgt..tapi boley blajar kan??

p/s : nak dOyan T___T-tetibe~

No comments: