CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Friday, April 1, 2011

kurang sihat


T_____________T
mode : kurang sihat..
kapada kamOe2....maaf kalO aku xlayan...
nak bercakap pun aku xlarat..
sbb tekak aku sakit...
bagai d tusuk anak tekak ni...
badan panas..
bukan setakat badan..dengan hati dan jantung aku sekali PANAS!!
orang panas...aku sejuk..
orang sejuk..aku lagi la sejuk...
kepale hOtak rase nk kene hentak..
badan lenguh2...
ni mst sebab perubahan cuaca...
camerOn kan sejuk..
balik2 cni panas nak mampOs..
tambah pulak..antibOdy aku mmg lemah..
keje melimpah ruah..
maklumla...hujung bulan..
masok2 ofis je...da kene wat itu...wat ini..
pOkcik2 ofis ni la...mcm2 kerenah..
mtk tolong wat kije utk dy Orang..
"maaf yer..tgn shaye ade 2 jer.."
bos aku spatutny bersyukOr sebab aku sudi jugak datang ofis..
ikutkan hati malas nk g kije..
nak letak jawatan boley???





p/s: ..eehh...cameron punye story..t aku free aku hupdate hOkek..
T_T
     

No comments: