CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Thursday, April 28, 2011

jaaannggannnnnn sayangkkuuu-->>IPN



pic pembuly ade dlm camera..aku xuplod ag..ni pic aku amek..mase dy nk prOmote jamu kat kwn2 aku yg da kawen..segala jadah petua sejagat..semua dy turun kan..hahhaha


arini aku nak citer hal akak kat kedai IPN,sabak Bernam.....kakak ni sgt baik ko taw..tapi xtaw nape..aku ngn kawan2 aku sangat suke sakat dy...

"weh..ko tanak beli ape2 ker katkedai tu?jom la kite sakat kakak tu"<<--perbuatan sebegini korang jgn tiru taw..xelok utk ibu mengandung..

situasi 1

cella : akak...ape ni??dadih erk?? (padahal  da taw..serbuk cecair utk cuci baju)
akak :Ya Allah....jjaaaaangaann dik...jaangaannn...tu utk cuci baju sygkuuuu..
aku : nasib akak bgtaw awl..kawan sy ni..baru nk beli..nak  minum..kawan sy ni bukan kire ni kak..dy telan jer (ayat saje nk rak2..padahal xpun)
akak: jjjjangannnnn...jjjjjjjangaaaaannnnn dik....janggaaann..(dgn sore merayu2..mendayu2)..nanti sian kat abang kite..nanti kite masok penjare...kene hukum gantung..sbb bagi orang minum ...racunn tu...jaangaann dik...jgn sygkuuuuuuuuuu...

(kteorg da tgk same sdri..miahahahhaaa.<<--- gelak ngn keji...tu baru ckp nk beli serbuk baju nk wat mnum..blm lagi aku nk beli psau..nk sembelih kuku kaki..mcm cinabeng jer perangai kan..ish2..

situasi 2

cella : akak..nak resit utk beli mineral ni..ade x??
akak : huh??nk resit ker..mane ade resit dik...lame akak keje kt cni..xde lagi yang mintak resit
cella :kene ni kak..kiteorang nak wat claim nanti..
aku :haah kak..t susah lak nak mintak claim..
<--more-->

akak :alaa..huh...camner ni dek..nk akak wat pe ni??resit mmg xde..<<sian dy ko taw..upe dy mcm serbe salah..kelam kabut..
cella : xpe2...akak sign je kat kertas kosong..
akak :huh??mcm tu pulak..nk kertas besar ker kertas kecik..(dgn muke pelik dy tgk kteorg..dy pk kteorg men2 ke ape)
aku :alaaaa...akak koyak jer kertas tu..kecik sudah..yg penting ade signture..
akak :hu..cmni ker??
cella : haa..mcm tu..kt bwh sign tu..akak bubuh nme penuh akak..n letak la koperasi IPN,sabak bernam..
akak : huuh??..ee.tanak2..takut...hmm..korg tulis la..(pdg dgn muke pelik lg..)
aku :alaa...akak tulis la kak..
akak :kang xpasal2 akak kene..
cella :alaa...bkn ny ade ape kak..juz utk claim jer...
aku : cop IPN ade kak??
cella :haah kak..
akak :ee...xde2 dik..(muke gelabah giler)
dgn keji muke kteorg gelak kluar dr koperasi tersebut..

nk taw wat claim utk ape?????cume utk 6 botol mineral yg kecik hOkek!!!..kalo 6kotak xpe la kan..ngeh2..

situasi 3

akak : ni jamu...lulur badan (dlm bentuk tepung)
aku : lulur ni boley wat minum ek kakk??<--ayat test 
akak :jgn dek...jjaaaanngaaan sygku...ni utk sapu d badan saje..jgn mnum deekk...mati la akak nnt...kene hukum gantung..blaaa..blaaaa....bllaaaaaaaaaaaaaaaaa......
kengkawan aku : akak..bukak resit taw..nak wat claim..
akak :huh??resit jugak ker..ni kan barang persendirian..xkn nk resit..
aku :HARUS la kak..nak wat claim balik t..
akak :huhh?????(pandang ngn muke pelik lagi)
kengkawan : nak wat claim ngn husbend la kak..
akak :fuhhhhhhhhh...nk wat claim ngn husben xpe... <<-- nmpk sgt dy sgt

takut bile kteorg mtk resit..xtaw nape..mungkin dy takut..kalo dy wat resit sign sendiri..dy akan d bawa ke penjara kajang dan d siasat oleh SPRM..ngeh2..

situasi 4

aku :akak..meh la amek gmbar..
akak :huh??nk watpe...??
aku n kengkawan :nak letak dlm newspaper..pastu nk letak dlm website..blog....mst pemes nnt kak..
akak :meh2...-->> dy percaye ker kteorg men2 jer..xkn la nk letak dlm newspaper..?pekah??

biadap tOl perangai kteorg kan..sian kat akak tu..dy sangat baik...fiiiiiiiuuu...sian dy..kene sakat..kawan2 aku mmg keji ..T_____T....

p/s :psssttt...windu nak sakat kakak ni lagi..


No comments: