CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Friday, April 8, 2011

barang da habes!!

dya : syg..shOwer foam da hbes..shampoO pun..
ikmal : nak beli katner??
dya : hhmm..xkOt..bln depan jela..xde bujet..
(mudahan dy nk beli kan..amin~)
ikmal : ade lg x??
dya : hhmm..ade..cckkkkiittt..
ikmal : jOm la g beli..
dya :...(heeee..wat muke xde pape...ye pun tak..tak pun tak..)
(ffuuhhhh~ lega..shOwer da hbes..xkan mandi gune sbun fab kOt..
xde clas kO taw~)


hhOooohoo..jalan jamOs..dOnt like....sbb dy mule mengaktifkan diri utk membebel..
dya : gaji bulan ni cepat btOl hbes yg..xtaw beli ape..xnmpak ape pun..mayb bayar mcm2 kot..
 ---------
(byr mcm2????? muntah lak ase..PTPTN pun aku xbayOr2..bloody shit tOl  kalO pk PTPTN..pinjam aku nak..hOk bayar yg aku tak nak..
c??? 
keji betul perbuatan kau ni..)
---------
ikmal : hhhmmm...mane x ny.. aritu beli bj kebaya bpe rtus??kain pasang bpe helai??ape lg ek..mane x..Pott..peett..pOt..peettt..blaa..blaa...blaaa..pumm..pammm.pumm..pamm..
dya : T___T..eehh..nk beli katner ni??
(tukar tOpic..nyesal lak cakap..sentap lagi i taw..taching la mcm ni....)


jam..Oh jammm..sempat begambar kaauu...

eeccceehh...iklas ke kene pakse?? aku salu pakse dy..padan muke.."sanggup kene pakse ada la ciri2 nk jd bf aku.."ooh~ lepas..

yg ni aku xpaham..dlm trOli sume brg dy..barang aku xde lagi..cr shower fOam mcm nk milih perfume mane nk d beli..ini la perempuan kan..cakap kang sikit2 sentap..sentap ..~


<--more-->
dya : syg..nak beli serbuk cuci baju gak..dah hbes..rexona..ubat gg..kapas muke..hhmm..pe lg ek..
ikmal : laaa..shOwer foam kan xjumpe lg..yg penting beli yg tu dulu..dr td da shaye dgr dlm kete..shOwer fOam..shOwer fOam..blaa..blaa..pOoot..pett..pOt..peett...
dya : T____T yela...(kene lagi~)

lagi Over dari aku..yg nak cari brg nye shaye bang..bukan abang.

sempat kau..bkn nk cari barang..berpOsing jer da dua jam

aaaaiiii...dlm dilemma..nak yg mane 1...


hambeekk!!!...dy lak Over tgk brg dy..mane satu yg xde...ibaratkan aku lak yg temankan dy..


rexOna yg aku nak xde la ...tpakse la masOk guardian...

ikmal : syg beli kt guardian..shaye 2gu syg Ok..
dya : ok..duit??hehehehee..
(mmg dasar xsdar diri..T__T..da muflis..mtk2 lak tu..)

 ...15min...

aku keluar jer..senyum2 mcm kerang busuk...

ikmal : nape yg??ade x??
dya : ade..
ikmal : nape senyum2 ni..
dya : nah..balance n resit..jgn tgOk resit...
ikmal : huh?? syg beli ape ni??
dya :jgn tgk resit..cepat jalan..da lewat ni..(padehal baru kol 9)
ikmal :pandai erk...
dya :ffuuhhh..~
(cabOt!!!!!!!!! terus tOlak trOli dgn pantas...)


 p/s : ppssttt...nape??aku "terselitkan" maskara yg xde dlm list..beli skali tme beli rexona..mau naik darah nyah...~


































No comments: