CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Tuesday, March 15, 2011

Tumbesaran yang mendadak


Aku ase sume entry aku...mst ade kait mengait dengan hal bOyfren aku...
d mana ade bf aku ..d situ ade aku... <<----sbb dy ske bawak aku g mane2..tmskla carwash..
d mana ade blog aku..d situ jg la ade ksah bf aku...<<--sbb hari2 aku jmpe dy
ke mane aku g?? d situ xde bf aku... --->>sbb aku xbg hekot...
c sweet kan??
alooohaallohhaalllOhhhh...hua3...

mst kOrang dah nek muak kan dgr cite aku??
nak muntah??? Ok..ketepi..ketepi

<--more-->
yela..mane2 aku g mesti ade dy....
kalO aku balik keje lambat sape nak ambek?? dy jugak kan..
kalo aku xhbskan makanan sape yg tlg hbskan??..haa..dy lagi...dy tukang makan..aku tkang bg sOkongan.. c?? btpe caring ny aku kan??
cube teka..kalO aku g shOpping ..sape yg bayarkan??...
jawab...jawab..
haaa...bijak...
dy la...sape lagi..kan...sbb wallet aku tebal ngn resit2 jer...
esk kalO aku wat OT balik lambat..sape salu bebel kat aku??
haaa...dy jugak....
kalO aku ngOrat laki len..sape yang salu majOk ngn aku?? dy la jugaakkk kan...mmg la mengade kan??
sape yg suke bg tazkirah pagi,tgari,senja,mlm bute kat aku kalo bkn dy...
kalO aku masak x sedap..sape yang tukang telan??
xtaw jugak..kan aku da ckp..dy la..dy...mmg la manje kan??
dy tanak mkn?? sampai dy ngs pun..aku paksa jugak mkn...
bende hangus yang aku masak pun dy mkn...xcaye?? aku pun xcaye...tye dy...
Ooohhhh~ dy lagi...
sO pendek cte..sume blOg aku..mmg kisah kami jek..
kO xsuke ade aku kesah??
kO kesah ke aku xkesah???ade ku kesah??

Ok..mule meluat dgr ckp sendiri...

back tO d point...

sila layann pic d bawah...


ni gmbar2 scandal aku...oowwhh..my hOney due...





gile kentang...
kurus keding...
mate sepet..Ohh..sepet ku~
mcm sput gOnggok..
jaoh tOl dari sekarang..
ni gambar dy time darjah 3 setengah..
eehhh...salah...
tme dy 1st kerja Kot..


oohhh....hensemny....
pewwwwiit...
kimsalam kat abg yg pakai bj puteh kat blakang tu k...
lallalaaaaa~

c?? kurus kan..dy dulu??

sekarang??

masyaALLAH...

c??? mkn je kerja...
hdup utk makan...
kerja untuk makan..
tido pun utk makan...
makan sudah semestinya untuk makan..





ooh...terharunya..tgk dy makan masakan aku...

hua3...

mst sedap kan..

sbb tu dy makan lambat..xsampai hati nak habiskan nasi la tu...sedap sangat

T__T

dy sangat2 la xmemilih makan ny...(aku saje nk highlghtkan..bagi kasi nyata ckit)

dya : nak mkn ape yg??
ikmal : xkisah...
dya : n.grg ok??
ikmal : Ok gak...ayam xde??

esk

ayam goreng ade??

luse

ayam gOreng ade x??hehhheee

tulat

ayam goreng kunyit xde??

tahun lepas

bile nk rase ayam groreng syg??



kan??? T______T bgus ny...xmmilih makan...~

ayat beliau-->> "shaye ase baju ngn sluar keje shaye semakin MENGECIK"

waatt??? deeemmm!!...salahkan pakaian.. @%$&*%^#^&

p/s : pppsssstt..jg badan tu...t shaye lari kang..aaa...hua3...





No comments: