CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 9, 2011

sOklan nebes...oohh..no.bila lagi??.



hhhuuuuaaargghh....u see?? cau u belip dat??oohh..neber mind...i dOnt belip dat osO..oohhh...sape cakap aku xreti bawak budak?? sape ckp?? cer cete...cer cete...yela...mmg la aku nampak janggal sekali...mcm xpenah pgg budak...aku bukan ape..aku rsau jer ...
mcm takot pun ade nak bawak budak...
tambah2 lagi...kalO aku pgg tbe2 lak budak tu nangis..hhuaarrghh..naya aku....haaaaaaaa...aaa..aaaa...xtahu..sape buat...
kang mak dy ckp aku cubit ketam2 anak dy lak..adeakukesah???
bawak anak orang teringin lak ase nak bawak anak sendiwik??
waaahhh!! ayat xhengat..ttttuuuuiiiiii...tttttuuiiiiiii...
(sila muntah..tp bukan muntah kat blOg aku..hOkkek!!)

semenjak 2 menjak 3 menjak..bermenjak2 nie..org suke tye aku...

"kO bile lagi?"
"aku da nak nikah..hang bile lagi"
"aku dah pegnent..kO bile lagi??"
"aku dah nak terberanak...kO bile lagi??"
"aku dah selamat..kO bila lagi??"
" dah jumpe bakal ipar..nk 2gu bile lagi"
"nak 2gu ape lagi..kO bile lagi??"
"nak 2gu tahun bile lagi??"
" kakk ngn abg kO lambat lagi..ko kawen la dulu..nk 2gu ape lagi??"
aku dah kawen..anak aku pun dah nak kawen kali kedua..kO bile lagi??

<--more-->
ooohhh...shadap yOu....you..you lagi...

bile lagi kO nak diam??


hhOoooiii..kenape sOklan tu sangat bayak BILE LAGI??? yyy??

ohhh...sesungguhnya ayat BILE LAGI???? tu sangat penting yer kenngkawan...

JAWAPAN AKU : AKU PUN XTAW BILA LAGI....

oohh..tidak...xde bakat untuk menjadi seOrang papa yg penyanyang..
...belum ckup umOr utk kawen..hua3..T_T

Situasi aku dan kakak ipar beliau...

kak li : jadi x kenduri hujung tahun??
aku : kenduri sape?? (dengan selamber tOkek aku jawab)
kak li : laa..kenduri nikah kOrang la..

huuuuuuuuuuuuuuaaaaarghhhhhh???aku ke??
mcm nak pengsan..tapi xpengsan lagi..
cepat lempang aku ulang alik...
eekkk.. (=.=)!
ooh...aku ade cakap nak kawen  ujg taun ke???
bile aku cakap???
ke aku lupe??

lalu aku menjawab

aku :oohh....haaaa..yela..memang shaye cakap ujOng tahun..
..tapi tahun ny shaye xtaw bile..
dan tahun bile yg sesuai pun shaye xpasti....

( eehhh...?? bOley aku jawab macam tu?? aci x??aci je kan...aku dah jawab pun..)
heeehhheee...peace yO...
kalO bOyfren aku dengar...mst dy nangis sambil berhingus2 kecewa...
hhuaar..huuuaaaarrr...

p/s :pstttttttt..syg..nape syg nampak gemuk???xcaye??cube tgk pic atas...lari!!

No comments: