CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Monday, March 28, 2011

C-V_niOr ka ini???

time last nak balik Kl...
aku n the gang...g jln2...kOnOn2 nak beli sviniOr la...
member aku mmg nak cari t shirt melaka..fridge magnet la bagai..
aku lak???
kOsong...blur..
nak beli ape yer??

lalu aku ter berkenan dengan kris kecik..
member aku beli utk bf dy gak...
agak2 potong kuku kOrang pun bOley la jugak kan..
2pun..2 hari blm tentu lagi kuku utk satu jari berjaya d potong...


lantas..aku berkenan ngn dua mende ni...

tttaaaadddaaaaaaaaaaaaa

kris yang biase2..xtajam pum..pistOl ni lighter taw..cOmel je kan..


dya : syg...shaye ade beli svniOr utk syg..
ikmal : yeke...mane??
Dya :tttaaaadddaaa...
ikmal : eee..mahalnye...ni lighter ek??

(xsemahal baju kebaye yg aku beli hOkek.
.baju shaje pun 140...tu pun dah berhempas pulas mintak murah..
T_______T ..sian aku..pantang nampak baju)

Dya :haaahh..
Ikmal : bOley wat merOkOk kan??
dya : oohh...nO way man...itu cume hiasan..dan utk d simpan..xley gune..
        (dah la bagi kan..pastu dy xley pakai..peduli ape aku...hua3..)

<--more-->
ikmal : aallllaaa...xkan simpan je...hhmm..yela2...
Dya : suke x??
ikmal : suke la..Tq sayang...
dya : t kalO kite gadOh...bley la shaye tembak syg gune pistol ni..kan??
ikmal :!%$#^%*$^&$&..ade pulak..

10 min pastu...

dy usik2 n wat aku sakit hati..

dya : eeehhh...xyah nk gedik2...tembak kang..
ikmal : syg..jgn men la..bahaye la sayang..
tu bkn api je taw..sekali ngn laser..
member shaye da kene..habis kening dy terbakar..
dya :hhhhmmm...majok...
ikmal: btOl la..xelok men2 ni...(muke gelabah giler..)
dya : syg!!..tgk shaye kerat urat shaye ni pakai psau ni.....xputus pun...
ikmal : syg!!!..jgn men2 la...bahaye..
dya: laaaa...bukan ny tajam pun...
hmmmm...sume xley..ni taboley..tu tabOley..
ikmal: ee...xley simpan dlm kete ni..bahaye...
dya : maaaaaajOoooooooook!!!

jenuh dy pujok aku pas tu..hua2...pakse layan kerenah aku..



p/s : bli mende tu pun susah...tapi kalO aku beli tshrt melaka utk dy kang..
nages2 lak kluar dating pakai baju tu..huhhh..capek dech..
eehh..2 mksdny dy syg aku kan...hua3...





No comments: