CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 5, 2011

Bufday Alia

Ok fine...hari ni bufday Alia...aku xtaw nak beli ape...aku ase..dy masih tadika lagi kOt..ke darjah satu ek yang??? shaye lupe..shaye lupe..shaye lupe...eekk..ni da lebih spOloh kali aku tye bf aku...
umOr alia bape ek???
T________T
mak cu xigt la Alia...hehehhee
mak cu kan mude lagi...

ikmal : syg..bufday Alia arini...
Dya : huhh?? shaye kan kije..
ikmal : petang nnt..kOl 5.30 kite gerak la..
Dya : ckp nak cari barang shaye arini!!
Ikmal : allaa...balik kije..kte singgah sOgO..beli brg syg..pas tu..cari brg alia..terus g umah abang
Dya : mane sempat nak cari brg shaye!!
ikmal : sempat..
Dya :!$%#^%&%&*$*^&(**($ sekarang dah kOl 2..nk g bufday Alia 5.30!!
XSEMPAT!!!!!!


aaiiiiiiii......ggggrrr....aku geram btol...dy pk cari baju aku seminit dua ke ape..mcm beli cOki2...2 jam pun blm tentu aku jumpe barang yg aku cr hOkek!!...punah harapan nak cari brg aku hari ni!! T______T





Ok..yg sebelah kanan ni...ALIA ..yg kiri adikny..aiman

ikmal : nak beli ape ngn Alia ni??
dya : makeup!!!
ikmal : mane bOley..
dya : mane sy taw..! (tapi shaye bOleh pakai makeup tu yang..
kalO ALIA tanak..)
ikmal : beli ngn Alia kene beli ngn aiman sekali..
dya : T___T ..(nmpkny brg aku xley nak beli..xsempat!!kan aku dh ckp!!)




seriuzly..aku xtaw nak bagi barang ape kat budak ni...
aku mana ade adik kecik..
adik aku sume dah besaw dabak...
tambah pulak Alia ni xsuke mainan..aiyak!!
mampOs..
dy suke mende mcm Orang dewasa...
bf aku penah ckp..Alia suke ikut style aku..
dy suke makeup..handbeg..high hill...baju yg cantek...cekak rambut pun dy ikut aku..anting2..
ok fine..
t aku beli brg camtu kat dy kang..tekejut lak ibu ngn ayah dy tgOk..
=.=

p/s : beli beg sekolah trOli pun dy tanak...
    dy nak handbeg carloRino mcm aku tu..

No comments: