CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Tuesday, March 8, 2011

Aku nak Basikal



lame da xnek basikal...ase mcm zaman2 kecik menghantui aku...bOfreng aku ni xpeka lgsg...aku suruh dy amek gambar skali ngn basikal..dy amek pic aku n Alia je...kurang kasih syg btOl dy tu...ayat beliau-->>"gmbr xsnonOh ngn basikal tu..xyah!!"...(T_T)v


Aku : Wwaah...basikal (jakun dtg)..
Aiman..cik dya nak pinjam basikal aiman jap..boley??
Aiman : Ok..
Aku : hOoyey!!meh..dOk ngn Cik Dya sekali..
Aiman : Yeay!!..cepat cik Dya

Dok atas basikal jek..aku nak kayuh..tiba2...

Aku : Aiman..nape basikal ni xgerak...basikal aiman rOsak ekk?? nape ade bunyi2 ni..
Aiman : eee...(nada geram)..mcm mane basikal aiman nak gerak..CiK Dya berat..
Aku : T____T(Ok aku sentap)
Aiman : Cik Dya turunla...
Aku : T___T  (Opps...aku sentap lagi..)
Aiman : t basikal aiman rOsak..
Aku : T____________T
(ssseeeeeeennnttttaaapppppppp!!....terhiris
hati aku bagai cOntest gOres dan menang je ase...T_____T )
          eley..basikal aiman ade rOda..basikal budak kecik..mmgla...
cik dya xmen la basikal2 ade rOda ni..huh..
          (saje nak puaskan hati)

nangis sambil lari2 ngadu kat bOfreng aku..

Aku :yg, aiman ckp shaye berat..xley men basikal dy..
Ikmal : hahhahahaahhahha...padan muke!!
Aku : jahat!!..shaye nak basikal bOley??
Ikmal : buang tebiat!!
Aku : T____T @%$&%*&^#&%&..(sentap lagi..nangis sambil lari2 )



biadap tOl..aiman same perangai ngn bf aku...jahat..suke bully aku...
sume cakap aku buang tebiat...padahal niat aku suci..nak men basikal budak2..
tacing dan sentap sepanjang hari... !(T__T)v



No comments: