CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 31, 2011

Meh Daftar HeartBeat!!..cepat!!

sticky pOst entry

Rasanya ramai blogger dah tahu pasal HeartBeat! nie kan.. its all about ka ching!!!!! hahahahaha aku pun baru je join HB ni...
....hahahaha income ngan nuffnang ade la ckit.agak2 beli cOki2 lepas la..tu pun sejibik jek...aku bkn nk jd tamak habOla..tp..y nOt kite try utk mencari alternatif len kan..kan...aku saje nak cari scandal baru..hahahhaa... HeartBeat ni bukanlah pesaing nuffnang buat masa ni la ok...so kalau daftar xkan mengganggu status Geli2   a.k.a Gliteratti korang 2...


 

p/s :cube jgn xcube..aku jeles tgk kwan aku..blm sampai seminggu da dapat hamper sepOloh hengget..aku ade??xde kan??aku dengki hOkek!!


scrOll dOwn fOr new Entry :P

Monday, March 28, 2011

C-V_niOr ka ini???

time last nak balik Kl...
aku n the gang...g jln2...kOnOn2 nak beli sviniOr la...
member aku mmg nak cari t shirt melaka..fridge magnet la bagai..
aku lak???
kOsong...blur..
nak beli ape yer??

lalu aku ter berkenan dengan kris kecik..
member aku beli utk bf dy gak...
agak2 potong kuku kOrang pun bOley la jugak kan..
2pun..2 hari blm tentu lagi kuku utk satu jari berjaya d potong...


lantas..aku berkenan ngn dua mende ni...

tttaaaadddaaaaaaaaaaaaa

kris yang biase2..xtajam pum..pistOl ni lighter taw..cOmel je kan..


dya : syg...shaye ade beli svniOr utk syg..
ikmal : yeke...mane??
Dya :tttaaaadddaaa...
ikmal : eee..mahalnye...ni lighter ek??

(xsemahal baju kebaye yg aku beli hOkek.
.baju shaje pun 140...tu pun dah berhempas pulas mintak murah..
T_______T ..sian aku..pantang nampak baju)

Dya :haaahh..
Ikmal : bOley wat merOkOk kan??
dya : oohh...nO way man...itu cume hiasan..dan utk d simpan..xley gune..
        (dah la bagi kan..pastu dy xley pakai..peduli ape aku...hua3..)

melaka!!...hOooyeay

ni la pic2 time kite orang g melaka mgu lepas...
ni pun xtermasOk 1st kursus yg kiteorg g hOkek..
nk letak gambar beriban2 kang..
...mo muntah2 kOrang tgk kan...banyak sgt
..maklumla..artis..
ttuuuiii....tutttuuuuiiiiiiii............

macam2 tempat kiteOrang g...
dekat gile vaveng ngan hOtel cOsta...
xsempat berpeluh ag..da sampai kat menara taming sari yang berpusing2 tu..
gamak ny nak nek sgt2...dgr 20 per head.
trus xjadik..
bukan kedekut bhai..
kalO setakat 2 3 saat je aku dOk dalam tu..
bek aku beli ice cream MCd..
kenyang sampai termuntah2 kot..

mlas nak membebel membabi tuli..
layan je la pic di bawah ye...
scroll2..
sampai kOrang pye tkus2 belaan korg xley nak scrOll..

peace yooo..

pic ni aku yg amek..mmg terer kan?ngam2 atas pale dy Org..

kursus lagi!!

hhhhhhhhhhhhooooooooooooooooooo hhhhhhhhhhhooooooooiiiiii..........
dalam banyak2 kursus..aku mcm lagik suke dgn kursus esk..
kenape??
kO bOley tanye kenape??
ok...bkn d sebabkan tajuk kursus yang menarik or wateva..
tapi tempatnya...hua3..tempatnya yang mearik lagi tertarik....
CamerOn Hinghlands Hokekkkk!!
so..jgn tegur aku pasni..
aku xpenah g..sbb tu excited giler vaveng punye tahap..

nak2 pulak bOyfreng aku hekOt...
aku dah ckp kan???
dy kan suke hekOt aku...
aku g citu..dy nak gak..
g cni nak gak..
dy ni kalO dah nak g...mcm2 kerenah yang wat aku meluat nak bawak...
bley lak kO tye nape??

ikmal : syg g kurusus kat camerOn...tinggalkan shaye lg..
Dya : dah kije...nak wat mcm mane..(padahal nak sgt g tu..hooyeeay..hoo...hoo..)
ikmal : shaye nak ekOt bOley??
dya :T_____T nak wat pe?? kerje kan banyak..
ikmal :Xxxxxxx...shaye bOley sttlekan isnin sume ni..
Dya : hhmmm...ikOt syg la...(baru je berhasrat nak cr spair tyre kat sane..hua3)
ikmal : tapi kan...kat sane nnt syg class...shaye nak wat ape ek??xkn dOk bilik je..
bosan la sayang...(wat2 manje lak)
Dya : mule dah...mule dah...ade jugak kang... (=.=!!! )
ikmal : syg kene pk..Kijee!!...utamakan kije..berjuang untuk kerja...
fOkus..cOncentrate ngn kursus..
           jgn rsaukan shaye...shaye cume cuci2 mate je..
dya : ade jugak kene lempang kang.. =.=!
ikmal : syg jgn rsau...shaye xcuci2 mate..kalO shaye g gym bOley x yg??
dya :larat ke??kuat ke??
ikmal : pakai sluar yg ketat2 utk g gym tu..hehehhek..(wat muke geli2)
dya : (dy ase macho ke ape pakai mcm tu..geli nyah...)
ikaml : g kOlam air panas..shaye sOrang pun xpe yang...syg kan kursus...
dya : melampau2 lak aku ase...ade jugak ni kang...
ikmal : nk jln2 kt ldang teh...stawberry..kalO ade awek ngOrat shaye xlayan yang..btOl
dya : hua3...mule nak perasan.. T____T..(berlagak cool)
ikmal : nak wat ape lg ek???hOtel xbOok lagi..tapi aktvt nak d buat..da mcm2 ni yang..
dya : TAK PAYAH NAK HEKOT..KALO NAK PUN DOK BILIK JEK!!!! BOLEY???
ikmal : hehehhehee...(wat muke xbersalah..dy kalO x nyakit hati..mmg xsah!!)


p/s : next2 week nak g mane lg yer??hehhehe





Friday, March 25, 2011

SYURGA ITU DI BAWAH TELAPAK KAKI IBU

dasyatnya doa seorang ibu

Satu ceramah bertajuk "Dasyatnya Doa Seorang Ibu" oleh Ustaz Abdullah Mahmud, bekas ustz ATM sungguh menarik dan jarang kita dengar.  So kepada semua pengalamat luangkan sedikit masa berharga dengan membaca sedutan ceramah istemewa ini untuk kita sama2 hayati dan amalkan sekadar mampu. Di takdirkan anda malas juga nak baca, saya harap bacalah juga pada bahagian yang ada tanda **** ..


Ibu Kita dan Kita Sebagai Ibu
  •        Lapangnya masa kita ada kaitan dengan keberkatan hidup kita.  Kita adalah di bawah siksa Allah bilamasa ada masa untuk buat benda tak baik tapi takdak masa nak buat yang baik. 


  •       Jika kita tak pernah kecukupan duit maksudnya kita disiksa Allah. 


  •       *** Setitik air mata ibu jatuh, 10 kebajikan anak hilang so ibu2 jangan jatuh air mata ye and anak jangan bagi ibu jatuh air mata.  Menangis kerana anak berjaya dan bukan sedih kerana angkara anak.                          


  •        Kalau balik tengah malam, buka lampu tengok dan tatap muka ibu, sebab wajah orang tidur akan menampakkan segalanya.                          


  •     Ada 3 mata yang tak dijilat api neraka. 
Ø       Melihat kaabah sehingga menitis air mata.

Monday, March 21, 2011

durian..my peberet

kecur liur aku tgk...ssslluurrppp...T____T

dya : syg...ade durian...musim dy ke skrg??
ikmal : mane?? ntah...
dya : kat sane laa...
ikmal : nape??
dya : nak mkn!!!
ikmal : eehh..mane bOley makan la..
dya : lllaaaaa...nape lak????????????????
ikmal : kan buah tu ade duri....
dya : !$%^%$&*^*($%^#^%$&$$%  .... pe kes!!

hhuuuaaa...aku nak sangat makan durian...dat is my peberet...u knOw???...c?? aku kalO makan durian..bf aku pun akan aku lupe kan seketika..wwaaahhh...ayat keji...makan sampai pengsan...dulu..tme skOlah rendah..aku suke hentam durian.. .akibatnya seminggu aku dok sepital...trus kene asma...ayooyo...tp aku xkesah pun...hua3...

tapi kan...kannn... ase ny ade jugak sesetengah orang xsuke makan durian..
cOntOh..?? xyah amek jaOh la...adek aku

kalO mak aku bukak durian je dy dah mengurungkan diri dalam bilik...
seminggu dy tahan xkua bilik Ok..
pastu..kalO makanan peberet dy ade dalam peti..bersebelahan pulak dgn buah durian..autOmaticlly dy campak dalam tOng..
dan jugak....kalO dy mnum milO ais dy yg dy suke letak dalam peti berkurun2..tbe2 lak ade rase durian..trus dy wat aksi2 muntah..
uuuwwwerrrkkk....wweerrkkk...wwwweerrrkkkkk..sambil biji mate berair2..
ade lagi...kalO aku pas makan durian aku sgt suke sentuh2 dy...lalu dy berlari sambil nangis2..takut bau durian kat tgn aku lekat kat badan dy
...
ni la tektik aku..bile aku tanak dy menyemak kat aku..
dy sepatutny bersyukur dapat kakk mcm aku..
baik kan aku???
xyah la nak puji2..aku taw la


 betape benci ny dy dgn durian...orang mcm ni bOley d kategOrikan sebagai
 "pembenci durian berantai" ..<<--mane dapat ayat ni pun aku xtaw..
maklum la..BM xpernah B

nak marah btOl aku..dy wat camtu kat buah peberet aku...
=.=!


p/s : bile la Orang tu nak blanje i durian kan??






im back!!

hhuyOooooooo....
ko xtaw ke aku baru balik kursus??
ko xtaw ke kepenatan yg kte org bawak balik??
ko xtaw ke aku xckup tdo??

tapi aku sangat happy..
balik kursus tu aku terus pusing2..jalan2..shOpping2 kat bandar melaka...
walaupun penat..tp aku berlagak cOol depan bf aku..
kOnOnnya...aku xpenat la..
eeeccceeehhhhh...ceeeeehhh....
T__T..penat ok...rase nak pengsan je time tu..
tp bile tgk muke dy..hehehee...terus aku bukak mate luas2..takut ttdo...sian kat dy lak..
kalO bOley aku nak sendalkan mate aku yg mcm utk sendal pintu tu...
penat dt dtg dr KL semate2 nak amek aku balik kursus..
huah2...sweetkan??

ikmal : syg nk g mane??
dya : nk pusing2 melaka la dlu..
ikmal : larat ke??
dya : mst la larat..(padahal aku ngantOk,xckup tdo,lemah,lesu,kurang kasih sayang..huah2...hehehe)
ikmal : yeke??..kite pusing2 nek beca nak??
dya : nak!!!
ikmal : kte nek menara taming sari yang pusing2 tu nak??
dya :nnnaakk!!...nnnaakkk!!...(mengalahkan budak kecik aku ni kan??abaikan~)

ke cni nak..ke situ nak..sume aku nak...

ikmal : kemain lagi ek..time jln2 mmg la larat..tgk balik t..masok kat kete..cOmpOm pengsan dr melaka sampai KL..
dya : heeeyyy...igt org xlarat ke?? eelleyy..pe de hal la.. (berlagak nak mati)
ikmal : ok...tgk la nnt..sape yg kene..
dya : will see...(hua3... T_T..sesungguhny itu mmg benar..aku pantang nampak krusi dan bantal..sbb tu la dlm kete..bf aku mmg sediakan bantal...
untk aku wat peta dunia..hua3..not gud..not gud)
ikmal : hhuujjaaan...
dya : deeemmmm!!...T______T..
        aku punye la semangat + excited+nebes+gedik2+teruja+lapar..tapi hujan????
ikmal : aallaa...nk g mane??
dya : xtawww..ikutla..(pasrah..mcm hilang duit sejuta)
ikmal :kte masok mall dlu la..t hujan dh reda..
baru kte nek beca..amek gambar kat muzium kapal..
dya : ok gak..btry camera dh nak kOng..kne sve la ni..
         amek yg penting je....
(hhooreeeaaayy...hhoOooreeayy!!..sambil merangkak)



sume tempat,dy nak bawak aku g..tggalkan jejak kaki kat sane...seolah2 tu la last aku ke melaka..dan xkan jejak lagi ke situ..padahal..esk aku kene g melaka lagi...kursus!!!!!!!!!!!!...huah...deemm!!!

jalan punye jalan...aku cume sempat sambar 1 beg troly yg agak berpatutan harganya..dan 1 helai baju..hua3... beratus2 hengget habes ni..duit dy la..tapi barang dy xde..sian syg...
tp sy rase..barang shaye lagi penting la yg...ha3...keji kan..



pic aku xley nak huplOd ag...sume dlm camera aku..pc ofis ni banyak virus H1N3...xley nk gune sbarang..t sekian...eehh..kesian kat camera aku..hua3..


p/s : esk kene g kursus kat melaka lagi..huuuaaa T______T











Wednesday, March 16, 2011

mase nya da tiba

(T_____T)!v.....

deeeemmm...
esk kursus....
dari 17-19/3
hhhhuuuuuuaaaaarrrrgggghhhhhhh.....

selamat tinggal blOgger...
im gOing to melaka fOr 3 days...



i will mish him sO much.........
aku blm g lagi dy da demam...
hOw sad i'm rite nOw...
tuhan je taw...
sob-sob...
hhhhuuuuuuuaarrrrrrrrgggggghhhhhhhh......

T______________T



p/s: cepatla masa berlalu...

tdo beradap ke biadap T_T??

semalam hOusemte umah aku msg kat rOmmate aku..
dy ckap umah xde air..
waatt??? air xde??
nak mandi celah mane??
petrOnas?? ker umah jiran yg ensem tu?? lagi aku tamoe...heheheee...

yer adik2...
semalam kiteorang merempat ke rumah ain...
aku ulang sekali lagik...UMAH AIN...
nsb laki dy xde...kalo ade??
mampOs temah nak cari tmpat bersiram

siyesly...smlm aku mmg sgt2...super duper mengantOk...
kalo aku ngantOk..mane2 je aku ley membute...
bawah sOfa pun bOley jadi..hua2...mmg xkeruan bf aku dgr..kalO aku wat g tu,..
ain lak..xkeruan...kehulu kehilir....ke hilir..ke hulu..xbehenti ngemas umah..
kemas bilik tmpt kte org tdo bagai nk rak..

mcm jemput datin2 dtg umah jek..
huhh...nmpk sgt Owg da kwen kan??
cube tgk..kteOrg ni..bujang...single....solo lagi....xyah pk2 nak kemas umah..
.....rrrriiillleekksss...
tapi ble tgk umah bersepah ,cume mampu maki hamun jek..hua3...adil kan??
kalo mcm aku ngn budak2 umah ni..xyah ckp la...
umah kteorg kalO d kemaskan..kejap je bertahan...xsampai 1 jam..dah bersepah balik..
c??
displin kan kteorg ni??
langkah kanan ckit..terpijak periuk belanga..
ke kiri sikit..terpijak baldi..
undur ckit..terpijak iron bOard...
oohh...sesungguhnya statement d atas..sgt la auta semata2..
..aku cume menipu jek..
hallOoohHAllooooooOohh..

Kenapa aku cakap tdO beradap ke biadap???
ini adalah kisah benar...semalam...

lame dah aku xmerase tdO ramai2 dalam satu bilik..teringat lagi zaman2 kecik2 aku dulu...tdO reramai mmg la payah juga kan..
tapi suke hati nenek ko la nak beraksi mcm mana pun..siap la sapa yg d sekitar ku,akn ku jdkan mangsa dan umpan..

selepas je ain ckp..weh..t tdO kat bilik ni..bla..blaa..blaaaa..
dy xhbs ckp la..aku dah bumm kat tlam..n trus...ZZZzzzzzzzzzzzz...

xsmpai setengah jam...kanak2 ribena dtg menyerbu..nak masOk tdO...

aku yg dh lelap..terus terjaga..

susunan tdo tme tu..
dari kiri...
1.-cella (peninju dari puak siam kacuk india)
2.-puan Ain (mangsa)
3.-ain(mangsa)
4.-aku(peninju dari mlsia kacuk bugis)<<--- ttbe anak tekak lOya kejap...

bOley plak c ain sblah aku ni melabuhkan kaki dy yg agak2 seberat dapur gas kat kaki aku..

lantas aku berkata-->>sila turunkan kaki kO yg berat tu!!...

huaaahuaaahuuuaaa...sentap nyahhh...

lampu da ttup...

pummpaamm..
puuuuummmmpaaammm..
hhahahhaaaarrhhahaaaar..
hhahahahaar...hhhahahaahaaaarrrr...
bercerite lak tme nak tdO....
sampai la semua ny tertdO...sebab..penat sgt bercakap...

-----------------semua tdo-----------

pagi tadi..

aku : ain..aku tdO xde tendang kO kan??
ain : huhh?? aku taboley tdo...kaki ko asyk tOlak aku jek..
      kejap2 tolak aku...aku tOlak balik kakki kO...jap lg dtg lg kaki kO menyinggah...
      penat asyk tOlak kaki kO jer...
aku : z$!%#^&@^%&...  (fitnah..aku tanak caye..)

pn Ain : c cella lak...sepak aku..ko taw x kaki kO kat muke aku<<--pepatah="kaki mu d muka ku"
cella : tula..kn smlm aku dah asingkan tlam jauh dr tlam kOrang..kO lak..letak batal kat tgh2...
         lg la sng aku nk bergOlek ke tmpt kOrg...

Pn Ain & ain : len kali tanak tdO ngn kOrang...
                      tdO ganah...
                      #!$%@#%$&^^% !$^%*&%@#%$%^@%^$^&

laaa...sape suwOh pilih tdO sebelah aku...hua3... eeii...cella...kalO xde kte tdo kat tepi ni?? sape la sggup nak jg dy Orang kan??..haaish!..ni kre ok taw..aku tendang2 ckit jek..bse ny aku LEMPANG2 je tme tdo..

pagi ni aku asyk dgr suara ulangan yg bagai d rekOd

Ain :aku xckup tdo la...xckup tdo..asyk terjaga..ade org gangyu dO aku...
        hhiisshh....mmg stiasa terjaga..
Puan Ain : kaan...aku pun...len kali bg dy Org dOk bilik sOrg2...

@%^$&*#*^$&%&#^%&$&*$&%*^(%&* aku nk tdO..pekakkan tlge...



maaf..kami xley nk tujnuk rupe..wahh2..nnt org sabOtaj..
ayat mmg xbOley blah kan..



mangsa kejadian..
halOhhhallloh...sian ny...
ampun...
heheheee...



p/s :ppsssttt...hari ni kami lOmpat2 riang..sbb punch cad merah..hOyeay..T_______T deeemmm!!















Tuesday, March 15, 2011

Tumbesaran yang mendadak


Aku ase sume entry aku...mst ade kait mengait dengan hal bOyfren aku...
d mana ade bf aku ..d situ ade aku... <<----sbb dy ske bawak aku g mane2..tmskla carwash..
d mana ade blog aku..d situ jg la ade ksah bf aku...<<--sbb hari2 aku jmpe dy
ke mane aku g?? d situ xde bf aku... --->>sbb aku xbg hekot...
c sweet kan??
alooohaallohhaalllOhhhh...hua3...

mst kOrang dah nek muak kan dgr cite aku??
nak muntah??? Ok..ketepi..ketepi

Monday, March 14, 2011

isnin oh isnin~


oooohhhhhhhhhhhhhhhhhh~

tiba-tiba aku rase arini ari isnin...

tiba-tiba aku rase sangat malas nak g kije...

tiba-tiba aku ase panas pakai baju berdabel2...

tiba-tiba aku ngantOk....

tiba-tiba aku blur xtaw nak wat ape selain tdo...

tiba-tiba aku rase nak jd pOyo sekejap...

tiba -tiba aku ase nak berpOse2 maut..

tiba-tiba aku tersnaapp.....

tiba-tiba...huyOooo....

tiba-tiba aku xtaw...ape mOtif entry kali ini...

huahhhuuuuaaahuaaaa....

T_________T









oohhh....sweet nya baju nie....



oohh....aku lagi....


oohhh~...mmg sah xde muke orang lain....


p/s : psssttt...lOker baju aku dah membuak2 merayu...
jgn beli baju baru lagi...huuuaah??pe kes??


Tsunami, gempa bumi dan letupan di Jepun



seriOulsly..macam2 perasaan yg aku rase bila tgk kejadian

Tsunami, gempa bumi dan letupan gunung berapi  kat Jepun...

seram..takut...kesian..sedih..sebak...terkejut...aaii...pendek cte....mcm2 la yang aku pk...

T_______T

layan je la pic kat bawah...











































tapi mengapa masih ada segelintir manusia yang sebegini??

scroll kat bawah...

..

....

.....

.........


......






p/s : sesungguhNya Allah Maha Besar dan Mengetahui

Berita Harian Buat Lawak Bodoh Tentang Tsunami Jepun, Malaysia Tanggung Malu







KUALA LUMPUR, 13 Mac — Kumpulan Berita Harian memohon maaf ekoran tindakan menyiarkan karikatur mengisahkan kejadian tsunami dan gempa bumi di Jepun dalam edisi Berita Minggu hari ini, yang ramai menganggap ia tidak menghormati keperitan rakyat negara itu.
Dalam mesej yang disiarkan menerusi Facebook petang tadi, pengaragnya berkata: “Berita Harian memohon maaf dengan penyiaran karikatur mengenai kejadian tsunami dan gempa bumi di Jepun dalam akhbar Berita Minggu hari ini.
“Pihak kami tidak berniat langsung untuk mempersendakan bencana yang menimpa negara itu, sebaliknya amat bersimpati dan berkongsi kesedihan dengan rakyat Jepun.”
Karikatur yang disiarkan di halaman 24 menunjukkan superhero Jepun “Ultraman” lari lintang-pukang bagi mengelak ditelan gelombang tsunami.
Jepun dilanda gempa bumi paling buruk dalam 140 tahun kelmarin dan disusuli tsunami.
Lebih 1,600 orang sudah disahkan mati dan 10,000 lagi dikhuatiri hilang.
Pengarang Kumpulan Berita Harian Datuk Mior Kamarul Shahid, yang mempunyai kolum peribadi di halaman yang sama, juga memohon maaf menerusi mesej akaun Twitternya sekitar 3 petang tadi.
Beliau antara lain berkata, “(saya) mengelak (hadir) satu lagi majlis kahwin, kena bergegas ke pejabat. Tak boleh telan nasilah. Kami buat satu kesilapan besar. Minta maaf kepada setiap orang.”
Penerbitan karikatur yang dihasilkan oleh “Zoy” mendapat kritikan pelbagai pihak termasuk

Friday, March 11, 2011

HILANG INGATAN

PERKARA-PERKARA YANG MEMBUAT KITA HILANG INGATAN DAN TUMPUL MINDA


 
 Kurangkan makan bawang besar (tamoe)
Kurangkan makan berempah (ok)
Kurangkan makan ketumbar kering(ok)
Kurangkan menonton hiburan(tamoe)
Kurangkan membaca majalah hiburan (tamoe)
Kurangkan ketawa yang panjang atau terbahak-bahak (tamoe)
Kurangkan minuman air batu,air dalam tin(100 plus dan lain2)( (tamoe)
Kurangkan makan organ dalaman ayam terutamanya kanak2(ok)
Jangan makan kepala ikan(ok)
Jangan minum air yang ada semut(ok) ehh..kalO terminum?? maka akan jadi..(tamOe)
Jangan tidur selepas subuh (tamoe)
Jangan tidur selepas asar (tamoe)
Jangan tidur selepas makan (tamoe)
Jangan makan terlalu kenyang (tamoe)
Jangan makan berat selepas jam 9.00 malam (tamoe)
Jangan menyapu rumah pada waktu malam (tamoe)
Jangan makan yang masam-masam berlebihan (tamoe)
Jangan dicampur makan laut dan darat dalam satu hidangan(ok)
Jangan minum susu selepas memakan daging/ayam(ok)

tamoe = bende yang aku biase buat
ok = bende yang aku xbape suke buat..

u see??..yg aku tamOe lagi banyak dari yg Ok..
can u c dat??
patutla aku selalu lupe kan??
aaii...nO wOnder la..
..ni sume salah makanan yg aku mkn...
aaiiii....mmg xboley d maafkan....

arini aku nak bukak maybank2u aku...
...id ngn paswd aku lupe..aku lupe..aakkkuu luuppppee
huaaaarrgghhh!!.



PERKARA-PERKARA YANG PERLU DIAMALKAN