CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 8, 2011

kau sape???

heeyyyy!!!..uuu!!!...listen tO me... dO i care??? sape kO??? kO nak ape?? kO jeles ke??hahhahaaa sesungguhnya aku mmg xsuka sama kau...hahahhaa...kO dgr sini baek2...aku tamOe add sape yg aku xkenal....xkisahla..kalO kO tu kunsa ke..perempuan yg mcm mane letOp pun kO..aku xheran..yg aku add cume kengkawan ku je..aku ulang sekali lagi...KAWAN2 AKU SAJA...kO tu kawan aku ke??..t kalO aku remOve kO...takOt kO kecik ati pulak...sbb kO yg sbuk add aku...aku ade???...tu pun aku apprve ats belas kasihan...hahhaaa...cermin diri sebelum mengata org....hOkek..xde cermin..umah aku byk  t aku bg pinjam kalO kO xmampu beli...



p/s : perlu ke aku nk amek ati kO?? kO kawan aku ke??

6 comments:

TIA OF REVENGE said...

HAHA. ok ktk ya. da sigek fb ompuan tok! nang laki jak2. cibey ompuan ya xmok approve kmk! ahem mok nya approve! tunggu nya.. cabut mek bulu nya lak. HAHA.. =p

scha_imal87 said...

hahhahaa...antap..rintak jak...hhaaa

TIA OF REVENGE said...

cibey pompuan ya, geram tok alu bgolong bulu roma kmk! huahua. eeeee! melayan org laki jak keja!!!! coba tak gk add sofea raja! HAHA mok x ny approve? HAHA. boh padah ahem! shuuu! haha..

scha_imal87 said...

sik santek pun nya..kejawak gk pusak jiran kmk...hahhaha..tukar la gmbr profile ktk pake pic lelaki ensem..hahhaa

TIA OF REVENGE said...

hahah! best2.. tunggu nya! ishh! (apa ka?) haha.

misz sheyla said...

lorh..approve gak wat pe...hahahahhaa...ko wat la GA cermin ajaib...suh die join..pas 2 ko kasi die menang..hahahaha