CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Sunday, February 20, 2011

happy sunday!!

kol 11.30pg (aku sedang membute dgn jaya ny...eehh!!..d ganggu plak)

1st msg

ikmal : syg....sy dh bangun awal..skt pewut la..

aku saje je wat xsdar..padahal dah mangun...nk g irOn bj kije dy...4 helai hOkek!!!...kalO bab irOn baju dy..mmg aku perlu kuat dan sabar..!!$#%#^&%^#..dh la baju susah nk irOn..maki hamun tOl aku..nO wOnder la dy siap bg 2 btol spray utk irOn baju dy....aku iron baju sdiwik xde la plak nk gune spray..aku smbah sebaldi air je kat baju ..sng cte..

semenjak..2 menjak ade aku ni..dy mmg 10juta kali malas dr cipan..nk irOn baju sendiri pun sruh aku...x kuase i nyah..dy pk aku ni org gaji ke ape??eehh...syg!! org gaji pun d byr gaji taw...sy?? ade x??..hhhmm...xpe2...sy baek...ssh nk cr pmpuan mcm shaye ni..kan..kan..limited editiOn..hahahaha..(cepat muntah berjemaah) shaye x mintak ape pun dari sayang taw....tapi kan...tapi kan...hhmm....kalo tiap2 bulan dpt shopping sehelai baju ok gak..xpun handbeg??... eehhhh...kasut wedges idea yg bOley tahan bernas kn??kn??....bley??..hekk eley.....kompOm tamoe punye..aku igt lg ayat dy..
"eehhh...wedges syg bkn ade 2 lagi blm pakai ke???..."...!@%^$^%$&%*&..
.....ok abaikan sume tu...

<--more-->
ikmal : syg dah bangun blm??
dya : dah..
ikmal : nk kua kOl bape ni??
dya : ikOtla..
ikmal : kOl bape...??
dya : ikOtla..( aku mmg mls nk bepikir tgari bute mcm tu)
ikmal : syg irOn baju kije sy dulu...(padahal aku dah siap irOn time tu...dy je yg lmbat taw..
         pakai pos biase agk ny..)..t sy nk g car wash..cuci kete..kOtOrla...
        (alasan basi..uwwerrkk!!)
dya : carwashhh?????????????????????? !$^%^(*&(&#%$@#$@#!@^%&**#$@
        (dah agak..aku tgk kete kOtOr mmg dpt agak..cume 2gu ble je dy nak ajak
          g tempat yg bley mmbuat aku bedengkur dgn kuatnya...)



last2 kluar kOl 4.15ptg..

ikmal : syg nk g tkar bettry camera dulu kan??
dya : haah...g lOwyat..cepat la yang..lapO...perut sy dah menendang2 ni..
ikmal :!#%$^&$& taw la..budak gemOk..kuat makan!!
dya :lalalalaalallala (jgn pedulikan tOmahan beliau)

sampai lOwyat


ikmal : level bape yg??
dya : ntah..xhengat... (sambil kOrek beg...cari resit..makin besaw handbeg aku.
        ...mkin shh nk cr brg..ni kalo kucing masOk pun bOley xjumpe jln kluar ni)
ikmal : tgkat 3 kot..
dya : haaa...yela tu...
ikmal : syg ni mmg..sume ny ye...suke hati je...condifent je ckp jln tu la..ikOt sini la...
          ikOt sane la...padahal sume ny SALAH...(btol!..jln selangkah bleh jd 10 batu..kalo ikot ckp aku ni)
Dya :alaa...hdup mst cOnfident..yakin..jgn penah mengalah...
           xsalah mencube..(pperrhhh...cayala ayat aku..ayat mati tuh..
        aku sendiwik pun ase nak muntah..tuuii!!..padahal..
        sume aku ckp sume xleh pakai..kah3...)

sambil jalan2....

dya : eehh...syg....baju..santekny...ni la di cari2...
ikmal : cepat2!!!...(dgn pantas dy tarik je lengan aku..
saje xbagi i tgk la tu..jeles!! xpe2...)
dya : eehhh....ade lg...eehh..eeeehhh...eeehhhhhhh.....alOlolOoo.
(over la pulak ...wah..ttbe jd rabun jap mate aku)
ikmal : eehh..syg ..baju keje...cantek ny..
dya : JALAN CEPAT!!!!!!!!!!!!...DAH LAMBAT!!!!!!!!!!!...
         (sambil2 tunjuk jam..kahkahkahhh...pdn muke
        time aku tgk baju dy tarik lengan aku..tme dy pulak..aku tarik kaki dy..
        ....hahhahaa..adil kan??)
ikmal : eeh..baju laki..santek la... (siap berpatah balik pulak tu...)
dya : SSSSSSSSAAAAYYYYYYYAAAAANNNGGGGGGGGG!!!!!!!!!..ceeeeeeeepaaaaaatttt!!
ikmal : oohh..pandai ek...time dy xpe pulak..
dya : mstla pandai..baru taw la tu..huh...!!..(mls nk ckp..t ckp org angkt basikal plak..puji dr sendiwik)
ikmal :!%$#^%$&%*$
dya : syg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BIG APPLE........!!!!!!
         (waahhh..jumpe kekasih lame aku..my darling..
         ffiiuu..meleleh aiyak liuk...)
ikmal : g tkar bettry dlu..br g beli hOkek...

haaa..yg ni mmg xbley nak d halang...kalO bab BIG APPLE..xpelu sOrg tarik sOrg..dua2 kiteorg menarik kan diri sendiri ..dgn rela hati g beli..walaupun aku kene kutip wit seposen satu satu dlm tabung duit aku...tapi aku sanggup dOw!!..eekkekekkeee...selesai beli dan belah...baru kiteorg jumpe kazen aku..lalallalaaaa~


p/s : aku kene bebel sbb aku hampir
           kene langgar dgn kete... T____T









No comments: