CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 1, 2011

welcOme 2011

                       
                          hooyeeay!!!!!!!!!

              .........................2011.................



aku biase tgk blOg org...mesti dy akan cite dy org punye azam...


kalO mcm 2, aku pun nk cite azam aku gk la...bukan azam skOlmate aku dlu taw.......huh!!..xberkaitan..hahah

.....
........
..........

hurrmmmmmmmm........
....
......
........
azam aku taun ni ape ek?????
.
...
...Hmmm.....aku pun tatawww la.........
.....
............
..............
...............
.......................

  • aku berharap tahun ini akan menjadi tahun yang terbaik dr tahun2 yg sebelumny..
  • aku boleh memperbaiki dri dan sifat aku utk bertambah baik...aku mmg dh baik..cume kne upgrade kn level kepada level SIFU..hahaaa
  • kawen??????...hmm..mst la aku nk kawen..kire bsyukOr taw laki yg nk kawen ngn aku ni..hahaha....agak2 taun ni ke aku kawen??? boley ke?? kalO nk "disukatkan" dgn umO mmg dh lepas ni..MAK ABAH..KAMEK MOK KAWEN!!..agk2 ade x putera raja nk kt aku?? putera ensem katak pun jadi la...hmm..aku pilih tarikh siap2 la senang...11.11.2011??? bolehkah???hahahhaa.....kawen bkn perkara yg mudah bg aku..yela...kalo setakat nk idup seari tiga tu ,korg wat lontar bOm je la agan2 tu...mcm lagu azie.."pelamin angan ku musnah"..btOl ke tajuk ni??..kawen ni sume mende kene d agkat beratkan..dr fizikal mahupun mental..jasmani mahupun rOhani..hahhaa...mcm kelas pendidikan jasmani plak..kih3...pastu..mst kene pandai memasak..yela..nnt mertua aku tgok aku asyik bg anak dy makan maggi dgn telor goreng..mau menangis sambil terkentot2 dy nnt...tp ,xpe2...masak aku da boley lepas..aku boleh masak nsi ngn masak air panas..hmm..terer x?? kOrg ade?? xde kn..kOrg bOley??tak boley kn..knk..kn..hahahhaa..lg satu....agama mst kuat wooo!!!...hahhaaa...
  • bile aku nk bertudung????insyAllah.....hhahaha..bolehkah?? kan aku baru je beli sluar pendek 3 pasang...sigh~ tak kan nk pakai kt umah kOt...hehehe...sbnrny xde alasan pun utk kita nk capai satu matlamat or goal..pakwe aku ckp..kalO akuu pakai tdung..lebih manis mcm gula merah..comel x???yer....comel... mcm siput sedut....hhuuuhh?? SIPUT SEDUT???....aku tak boley blah tol, dy samekan aku dgn siput sedut..syg!! selama ini syg kapel ngn siput sedut yer????.hampeh tOl...syg pun comel.kn...kn...kn...mcm tenuk gemok ensem..hehehe...cabut!!................

Haaaa..tgk...kan manis bertudung gni...hehehhe..agk2 bile yer???...xpe2....kalO dh bersedia nnt..aku pkai la..kn..kn...kn...







           xsalah utk aku berubah kepada yg lebih baik..tp xboleh secara sponten drastik..utk berubah kearah kebaikan mmg memakan mase jgk..kn..kn..kn...niat utk berubah mstla dtg dr diri sendiri......bkn sebab paksaan mahupun org lain.....
  • jauhkan diri drpd melakukan perbuatan yg jahat mcm setan. ..mak aku pun penah ckp..wat jahat jgn sekali...kalO 5 Or 9 kali xpe...sebab sekali tu mcm sikit sangat..hahahhaa...xde la..yg penting jgn buat jahat sudah..mcm dajal..
  • kurangkan shopping...simpan duit utk kawen t....hahahaa...alaaa..setakat xmkn 2 bulan...ape de hal ny dgn haku... ckp je lebat..mau mati kering kalO mcm 2


p/s :aku rase semua yang di atas, mcm bukan azam je la....mcm nota tingkatan 3...hahahhaa...

No comments: