CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Friday, January 21, 2011

Masalah Perut Buncit..cubalah cara ni..

PERUT BUNCIT??

Haa...tgk tOpic pun dah cukup gempak kan...badan kurus jgn sangka perut dy

Org tu mcm flat pOlis...perut dy Org pun bley mengalahkan ibu mengandung

3bulan taw...fuuhhh..masalah ni biase aku dengar..semalam balik jumpa

 member aku..member aku tgor pewut aku...wah..perut kO xmuncit

ag la...ape formula matematik ko gune??..sng je aku jawab...guna lah

simplyCT...(pe kaitan bahlOll...??).aiikk???? aku kan kuwus..mstla perut

aku leper,nipis,sekeping,sepapan, pwut xmuncit...yer...mmg btOl sebab aku

tahan nafas 3jam setengah..sbb tu muncit xkelihatan...wakakka...nek biru mix

unggu muke aku..sigh~ rOmate aku siap beli lex 7 lagi...dulu ade lex

 5...skunk dah up level ke lex 7...kalO ade lex ten ten (mksdnya 20)..mst

rOmate aku beli gak kan..kan..kan..kan...wakakaka...mber aku tu beli  

memang  bagai nak rak..p smpai skrg pun xmnum ag..bf aku pun dlu mnum

lex5..setelah rahsiany d pecahbelahkan..wakakkaa...SAYAnG..patut la sayang

ramping kan..mcm INUL...muahahahaaa....
<--more-->
  
Bila berat badan seseorang itu bertambah, satu masalah baru pula yang akan

timbul. Kira macam pakej beli 1 percuma 1 la ni (Hehehe...gurau aje). Apa lagi

 kalau bukan perut buncit atau kendur. Hal ini memang merisaukan. Lebih-

lebih lagi bila seluar dah makin ketat. Kalau yang pakai kain atau skirt tu pun

 sama gak la. Dulu, dalam keadaan selamba jer dah boleh zip dan cangkuk.

 Sekarang, dah susah la sikit. Kena tarik nafas sikit, barulah lega"clear".

Seperti biasa, saya nak kongsilah satu petua mengatasi masalah perut kendur

ni. Mungkin ada yang dah tahu. Tapi biasalah kan... masyarakat kita ni
  
memang mengamalkan petua yang sama. Kalau berbeza pun mungkin dari

segi kaedah perlaksanaannya, kan?

Baiklah, caranya begini;

1. Ambil 1 biji limau nipis dan perah airnya di atas piring.

buah limau nipis ni memang banyak kegunaannya
Gambar limau nipis - Wikipedia


2. Ambil sedikit kapur sirih dan campurkan dengan perahan air limau nipis tadi.

3. Bila ianya dah sebati, anda sapukan campuran tadi ke perut anda.

Sebaiknya sapu dalam urutan membulat.

4. Oh yer, sapukan sewaktu anda nak tidur tau.

Amalkan setiap malam sehinggalah perut anda semakin "slim" ataupun taklah

kendur lagi. :)


"maaflah...kalO untuk buncit mcm ni...aku xley nak

tOlOng...aku cume bOleh pekik..telOlOng

je..tOlong...tOloong...tOlong...panggil bOmba..."



p/s : ngantOk

1 comment:

Unknown said...

makcik...lax 5 ngan lax 7 memang dah ade dari dolu2 la...