CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Wednesday, January 26, 2011

lambat lagi

LAMBAT..LAte....tu memang xbOleh dipisahkan dgn aku..kalO bOleh di pisah??? aku berani pOtOng kuku kaki kOrang la.......


aku bukan nya sengaja nak lambat..pagi td aku bagun awl..mcm bse jek..tapi nak d jadikan cite..pewut aku meragam..mcm pancaragam...aku nk jln pun xbley..kalo aku cube kaku kan diri,jap aku ase pwut memulas2..jap ag aku ase ok..aiyak...dh kluar umah nak tahan cab pun aku terpakse patah balik..bg mber aku g dlu..


time nk patah balik tu..aku pye pwut..mcm menggila jek...bile aku nebes jek..pwut aku mkin skit..aiyak..nsb bek xde jejaka ensem time aku nek lif..yela..takOt aku terkentOt2..


sampai2 je kt umah..pewut aku kembali OK!!..aiikk?? mmg maki hamun tOl aku time tu.. @$#^&^*^#$@@%# aku puye la pnt dh nek tingkat 17..kO plak wat xde pape2...


dah la aku dh lambat..tahan teksi pulak..aaiii..kene plak dgn pOk cik yg manyak ckp...nsb bek time tu ade sOrg minah lagi nek sekali..dy dOk depan..wahh!!! cantek...bile pOkcik tu mule bckp jek..aku mule memengsankan diri..dlm erti kata lain..wat2 KOMA..muahahahaa..tp aku psg tlinge..


pOkcik : kamu keje kat mane??
minah A :sy t kije..sy baru habes belajar...
pOkcik : dulu blajar katner??
minah A : kOlej...
pOkcik : KOLEJ JEK??? bukan U? (aiyak...pOkcik ni..mcm la kOlej tu teruk sangat)
               amek kOs ape??
minah A : business studies (wah...same ngn haku )
pOkcik : ..hmm...bisness ni kalO x reti ckp Omputeh..xyah la berangan nk amek business
               studies..kalO setakat YES, NO ,of cOurse...(aku taw la english aku A1..pOkcik ni
               saje ke sindir aku ke? T__T)
minah A : heee...(senyum mcm kera kene lenyak..aku ase time tu budak tu mst xsbr2 nk
                  terjun dr teksi..skt
               tlinge dgr pokcik tu membebel)
pOkcik : anak aku ni..gaji dah besar dah...3-4ribu..tp dy nk cari gaji yg lagi besar...ni haa..kO
               tgk resume dy ni..aku mmg bawak g mane2 jek.....dy ni sume pandai..dy amek iT..
               (aku pk ank dy td lawyer ke..dokter ke..xpun jurutera)..
               bla..blaaaa..blaaaa..blaaaa...bblllaaaaaaa(pjg tOl dy membebel)
minah A : Owh...oO..yela..(minah ni msti layan kan je pOkcik tu..)

tiba-tiba....

ade sekOr kete satria memOtOng teksi pOkcik ni..lalu beliau berkata..

pOkcik : pOtOng2..kO pk kO tu laju sangat...jalan ni secOet  jek..kO  potOng       
               pun  xkemane...haaa..tgk..tgk....kat situ jek aku nengOk.. ( sambil gelak2...dan bile
               kat trafiik light..bley plak dy tgk muke driver satria
               tu sambil..agkat tgn..sambil ckp.."JLN LAWEH..JLN LA.. DAH KO LAJU SGT
               TD..BERENTI GAK KO LAMPU MERAH..muahahaha")
     

aiyOk..bOley plak dy ckp cenggitu..POKCIK!!!.dah la haku lambat..kO ni pun lambat..kurak2 jln pun lg laju..kalO aku jln kaki td..mst lg laju dr kO bawak kete..sbb tu la satria tu pOtOng..aduyai..pOkcik ni..sabOr jela..

pOkcik : aku nk hantar anak buah sami vellu jap...( yg dy mksdkan tu aku..kuang ajaq!!!..aku bukan ank buah sami vellu..mahupun jiran...tidak sama sekali..sbb mOyang sebelah nenek tiri bapak angakt adik ipar mak aku xde kaitan langsung dgn beliau..paham!!!!!!)



p/s :ni sume pewut aku puye pasal..sebagai balasan..aku xbg kO mkn
        2hari..hOkekk.. menyebabkan punch cad aku merah kali ke bape ntah...

No comments: