CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Friday, January 14, 2011

kreatifnya....ank sape la kan...


Hari 2...balik kije...aku temankan dy g woksyop jap..wOksyOp berpuaka dy panggil..mmg yer pun..aku tgk pun ngeri....tu bukan la wOksyOp yang mcm kt kedai ek...tu rumah yg lame..tp tmpt mber dy wat side incOme..nk repair kete kawan2......gggrrr...seram gak tempat ni.grrr..grrrrr.....ade pic...jap ea...aku huplOd....

......................


..................................


.....................


......


...


taaaaaaaaaadddaaaaaaaaaaaaa

....

.

.
mmg scary
sgt scary wOo......


..................

..................................

...

sambil2 tu bek aku layan diri aku sendiwik....selfservice...hahaha....ni la kije aku...dy ngn

mber dy tgk tayar n rim kete..aku plak, xkluar,dOk dlm kete jer...On9 Fb..tu jela kije aku..tu

 pun gune hp canggih

manggih dy..kalo aku..aku xleh gune hp mahal..yg ade 3g..4g ape tah lg..cOmpOm

TabOley.....cume boleh gune 3310i....yg kete kebal punye..sbb aku suke campak merate..


 
tengah layan Fb..hmmm..nantOk aku tunggu..


dah hampir satu jam...baru la g mkn...aiyak....

..............situasi sambil menunggu Oder...dy (buah hati)..telah cube mencunggkil taex gg 

bakat..yang kununnya mmg berbakat dalam seni lukis....aku pun agk terpesona dan

kagum jugak dengan lukisan dy...siyes...sannnggaatt menarik...kreatif dan

inOvatif...tersentap nadi aku 3saat.....mmg tgn seni.....kan yg?????..seumO idup aku..xpnh ag

aku jmpe lukisan mcm 2....wah...wa..salut la sama lu.....hahahhahaaa.....mari kita layan...dari

rupa asal aku...kepada pOtret yang telah dilakarkan..hanya bermOdalkan seceping tisu dan

sebatang pen mahal...sbb tu la lukisan cantek kOt...jOm...layan......zZZaasszz.......




                                                                        


sebelum...santek kan...(ttttttuuuuuuiiiii3)
 

                                                                              

.....hasilnya.....

...

........

................

...........................................

..........................................................

...........................................................................


..............................................sungguh menajubkan.....................................................

...........................................................................................

........................................................................

....................................................

........................................

..............................

.........................

...............

.....

santek kan???? sigh~~~~~~~~~~~~

anak sape la yg lukis nie.....

xpe..biar aku terangkan....

disebelah kiri yg segi 4 tu ..adalah kerOnsang yer adik2...bukan cadbury yg jatOh dr tgkt 17

apartment aku ...manakala yg kt bawah dagu aku tu...kerOnsang gak...(mcm janggut

kambing tua jer!!!)

than..yg dekat bahu 2..adalah span baju...(macam baju org men besbOll je aku tgk T____T)

yg kat kepale plg aku xleh nk tme...nk ckp tdung, xmcm tdung..mcm helmat engineer pun

ade...dh la tlinge nampak...penat je aku pakai tdung..terkeluar jugak anak tlge aku..

syg!!!!! syg pk sy ni artis beenda ke???.....(!%#^&&$*(&*^**^&)


p/s : besyukOr ny aku dpt pakwe cenggini....sbg tanda menghargai ny..aku letakkn dlm

prem nnt...

No comments: