CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Monday, January 10, 2011

FB clOsed 15hb Mac??????

aiyOOk!!!!!!!...aku baru dpt taw weekend..tp xsmpt nk hapdet....xpe2..teruskan...(cume aku je yang lambat...mcm siput d timpa 2 lOri kasut sukan)



..........aku ase...sume warga2 blOgger sedang hOt..sedang tip..sedang tOp...membecOkkan diri ckp pasal FB...aiyaakkk!!....aku mmg lame dah nk terminate acc FB haku...ntah..ase mcm busan pulak...xde mende yang menarik sgt kOt...mule2 je tergedik2..skunk dh xde hati dah...aku nk ceraikan FB talak 5....ade x??...

.........kepada semua warga blOgger yang ade Fb..(Opcosla ade...ape ke bOngOk ny ckp xde...aiyOk)..sila save kan pic2 yang kOrang ase meletOp sangat...(mcm mee kari letOp)..yang 32inci tu mahupun 50inci...skunk dah xleh nk cuci2 mate ag...xleh nk ngOrat2 jejaka yang encem..xleh nk baling hp..xley nk gOsip..xleh nk mengadu atau mengOmen ape2 ag...xleh nk kutuk2 Owg dlm Fb.pendek kate sume ta bOley da...panjang kate xyah ckp...tttttttttttaaaaaaaaaaaabbbbbbbbOOOOOOOllleyyyyyyyyy!!!!!!!!....aiyak!!...mcm2 mcm2 bOley rpeny dlm FB tu kan...kan...kan...kalo xcaye...bley clik cney..hOt spicy




p/s : bOley caye ke??

No comments: