CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 23, 2010

disebabkan kO ler...aku merajOk dgn dy.......


ssssslllllurpppp........kecur ayaQ liur aku tgk ni........
yeerrrrrrr........di sebabkan "SAY CHEEZ" ni la aku merajOk lalu membawa diri......
haku ni asyek bercerite je kan...

kisah ni berlaku dalam bulan mengambang november...aku xhengat bp hb..hhmm..agak 32.11.2010 g 2 la...
aku ngn dy jenjalan kt Mid valley..semata2 nk beli "BIG APPLE" yg d gilai ramai..termasok la aku yg mmg sudah hampir gile...
aku wat summary je k..kalo nk citer..pjg sgt...

disebabkan "SAY CHEEZ" ni la  
 - aku merajok 2gu kat parking...   
- dy pkir aku hilang..dan terus wat annoncment kt kaunter shopping mall..
   "sharifah Z..wan saulaiman...sila datang ke kaunter......dot. ( 3 kali yer name aku d panggil..kalo
   budak2 ilang aku bley gk trime, ni org dewasa badan mcm gajah ape haku ni bley HILANG??? dlm      s hopping mall..(syg sy bkn ilang la...sy majok bawak dri dok kt G floor je)...mcm men nyrok2..
 - 2jam dy cari aku kt shopping mall... (sian dy..sbb 2 aku syg dy..)..  lepas 2 jam..baru dy jumpe aku ..sob...sob.. T___________T
 - akhirnya..perjuangan mencari "BIG APPLE" berjaya....HooOyeay!!!!

.........................................MEKACIH SAYANG.............................................






P/S : Nafsu mkn haku mengalahkan  Orang mengidam..t kalO aku mengidam jgn la mintak yg pelik2 yer..setakat roket..jet tu..aku ase senang je dy nk cari nnt...hehehhe

No comments: